و باید این موضوع را در نظر بگیریم که پس از گذشت سه سال نیاز به مراجعه به دندانپزشک برای بلیچینگ مجدد میباشد، زیرا در این مدت از سفیدی دندان کاسته میشود. دندانهای بچه شما ممکن است نارنجی به نظر برسد. بهتر است این گونه افراد در سنین کمتر شروع به درمان کنند چرا که در سنین پایین دندان ها نرم هستند و اصلاح آن ها راحت تر است. علاوه بر این، تعدادی از افراد نیز به صورت مادرزادی دارای دندانهای کدر هستند؛ در نتیجه انجام روش بلیچینگ به دو صورت بلیچینگ در خانه و یا در کلینیک میتواند به آنها کمک کند تا دندانهای سفیدتری داشته باشند. البته هر دو روش باید تحت نظر پزشک و با تجویز او انجام شوند. به طور کلی بلیچینگ دندان یکی از تکنیکهای دندانپزشکی زیبایی است که به دو روش صورت میگیرد، روش خانگی و روشی که در کلینیک انجام میشود. در گذشته از نور های فرابنفش برای کمک به سفید شدن دندان استفاده میکردند، اما امروزه متخصصین با بهره گیری از روشی ایمن و مطمئن توسط اشعه نور آبی در این درمان استفاده میکنند. استفاده از پرتوهای نوری فرابنفش یونیزه باعث اختلال سلولی و نیز سرطان میشود، در مقابل با بهره گیری از اشعه نور آبی که مرئی میباشد خطری فرد را تهدید نمیکند و تنها با استفاده از عینک مخصوص برای اسیب نرسیدن به چشم میتوان از اشعه آبی استفاده نمود.

دندانپزشکی اطفال

میتوان به راحتی آنها را برای فعالیت های از دهان خارج کرد و سپس در دهان قرار داد. متخصصان بلیچینگ بر این عقیده هستند که بهتر است در ابتدا به پزشک مراجعه و در مطب عمل بلیچینگ انجام شود، و بعد از آن برای ماندگاری و بهتر شدن نتیجه کار میتوان در منزل نیز بلیچینگ را انجام داد. ما در دندا

نپزشکی آماریس برای انجام بلیچینگ در منزل از موادی با برندهایی با نام (بوست و وایت اسمایل) که بسیار شناخته شده و معتبر میباشند استفاده مینماییم. در روش بلیچینگ دندان در خانه روند سفید کردن دندانها در منزل توسط خود بیمار و تحت نظر پزشک انجام میگیرد. اما اگر به طور صحیح از مواد بلیچینگ استفاده نشود و پزشک فاقد مهارت کافی باشد، ممکن است بیمار دچار حساسیت در قسمت لثهها و دندانها شود که البته بعد از مدت کوتاهی برطرف میشود. اگر در تهران زندگی میکنید، سعی کنید به بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران مراجعه نمایید. ما سوالات شما را در مورد بلیچینگ دندان پاسخ میدهیم، در قسمت نظرات این مطلب میتوانید سوال خود را مطرح کنید و ما به شما در زمانی کوتاه پاسخ میدهیم. جواب این سوال باز میگردد به نوع و شکل و فرم دندانی که قرار است بر روی آن کار شود.

قیمت بریج دندان

همچنین در داروخانه ها مواد بلیچینگ با برند های متفرقه موجود و عرضه میگردد، که با استفاده از آنها نه تنها خیلی زود سفیدی دندان از بین میرود و به حالت اول باز میگردد، بلکه باعث آسیب رسیدن به مینای دندانی هم میشود. در بعضی موارد شاهد حساسیت هایی از جانب فرد در استفاده از بلیچینگ میباشیم که این نیز دائمی نمیباشد و خیلی زود برطرف میگردد. از معایب بلیچینگ میشود به دائمی نبودن آن اشاره کرد، زیرا در این شیوه سفیدی دندان دائمی نیست، واین نیز وابستگی زیادی به نحوه ی بهداشت دندان و رعایت رژیم غذایی شما دارد و بدون توجه به دستورات پزشک و با استفاده کردن از نوشیدنی های با رنگ دانه های مصنوعی و استعمال دخانیات و عدم رعایت موارد ذکر شده موجب تغییر رنگ دوباره دندان و نیاز به مراجعه مجدد به پزشک و ترمیم دوباره دارد. بلیچینگ دندان چه مزایایی دارد؟ بلیچینگ دندان چه عوارضی میتواند داشته باشد؟

دندان مصنوعی ثابت بهتر است یا متحرک

طول عمر و ماندگاری بلیچینگ دندان چه میزان است؟ در کل باید گفت در این روش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و البته با در نظر گرفتن لک های موجود در دندا

ن، همچنین میزان سن فرد و یا دارا بودن موارد موروثی در درمان، نمیتوانیم از قبل نتیجه نهایی را پیش بینی کنیم. ارتودنسی کوتاه مدت یا سریع به دلیل کمتر بودن طول درمان در مقایسه با روش معمولی به این نام معروف گشته است. در کلینیک دندان پزشکی آماریس در انجام عمل بلیچینگ در مطب از موادی با کیت های متنوع با برند ULTRABOOST (سلف کیور-لایت کیور) آمریکایی که دارای درصد های مختلفی هستند برای درمان مراجعه کنندگان عزیزاستفاده میکنیم. در روزهای اولیه ممکن است تکلم با کمی مشکل مواجه شود که بعد از چند روز درمان می شود. استفاده و خوردن میوه های بدون پوست مانند: سیب و موز توصیه می شود. در سیب، وجود آن مایه سختی بافتهای میوه شده، به عمر پس از برداشت آن میافزاید و کمبودش باعث آسیب پوستی میگردد. طول عمر بلیچینگ با توجه به دستورات پزشک و رعایت بهداشت دهان و دندان همچنین رعایت رژیم غذایی و مصرف نکردن نوشیدنیهای دارای رنگ دانه وابسته است. اگر تغییر دادن عادات تمیز کردن دهان و دندان، تنظیم دوز داروها، و رعایت رژیم غذایی سالم، کمکی به قطع شدن خونریزی لثه نکرد باید حتما برای یافتن علت این مشکل به دندانپزشک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *