قیمت بریس در مناطق مختلف و از یک دندانپزشک به دندانپزشک دیگر متفاوت خواهد بود، بنابراین ارزش وقت گذاشتن برای جست و جو در اطراف منطقه را دارد تا در مورد هزینه ها تخمین بزنید. همچنین به یاد داشته باشید که برای معاینات منظم باید به دندانپزشک خود مراجعه کنید. با گزینه های سفارش پستی، ممکن است شما شخصاً به یک متخصص ارتودنسی مراجعه نکنید، اما یک دندانپزشک یا متخصص ارتودنسی از راه دور بر پرونده شما نظارت می کند. پس از مراجعه به متخصص ارتودنسی از شما می خواهند که از دندان های خود عکس برداری کنید. ایمپلنت های دندانی به طور معمول از فلز تیتانیوم ساخته می شوند و در برخی موارد معدود که بیمار به این فلز آلرژی دارد از ایمپلنت های ساخته شده از پایه غیرفلزی مانند زیرکونیوم و یا ایمپلنت سرامیکی استفاده می کنند. در برخی حالات، ممکن است واجد شرایط پوشش بریس از طریق بیمه باشید. همچنین شما می توانید در جستجوی برنامه هایی که ممکن است بریس های رایگان برای بزرگسالان کم درآمد ارائه دهند، راهنمایی گیرید.

ن مصنوعی را برای خود سفارش دهید.

یک نوزاد به دلایل مختلف ممکن است لثه متورم داشته باشد. اقدام به قالب گیری می کنید و بعد از حدود سه هفته می توانید قالب را دریافت کنید. در طول روز شما می توانید بریس را از دهان خود خارج کنید و نظافت ارتودنسی ژلهای را آسانتر انجام دهید. میزان درد نسبت به شرایط فیزیکی هر فرد می تواند متفاوت باشد اما شما در هنگام جراحی تقریبا هیچ دردی را احساس نمی کنید و بعد از آن نیز با تجویز پزشک می توانید از مسکن ها استفاده نمائید. گاهی اوقات دندانپزشک قبل از کشیدن دندان، آنتی بیوتیک برای بیمار تجویز میکند. نظارت از راه دور به کاهش هزینه کمک می کند، اما با این وجود برای بسیاری گران است. آن ها به شما کمک خواهند کرد که بهترین دندان مصنوعی را برای خود سفارش دهید. برای بستن این فاصله دندانی در بین دو دندان به زمانی در حدود بیست و چهار ماه یا دو سال نیاز است. متخصص ارتودنسی برای بستن فاصله بین دندان های بیمار از شیوههای مختلفی استفاده می کند. به طور معمول ارتودنسی ثابت گزینه مناسبی برای دندان های پرتراکم است.

ساختار دندان – آیا بعد مهم است؟

اگر شما مطابق دستور متخصص ارتودنسی و مشاوره های اولیه از بریس ها در مدت بیست و دو ساعت در روز استفاده کنید، درمان شما به بهترین شکل انجام میشود و کیفیت لازم آن از دست نمی رود. ایمپلنت درمان بهتری است چون هم دندانهای کناری تراش نمی خورند و هم بطور کامل ساختار دندان حفظ میشود و نیروهای جویدن به استخوان منتقل میشود و حجم استخوان بدون تغییر می ماند. بقیه مواد داخل ریتورت که بریکت سوخته نام دارند تخلیه و به عنوان دور ریخت جمعآوری میشود. اگر ناهنجاریهای دندان شما خفیف باشد، برای درمان دندان ها به زمانی حدود شش تا دوازده ماه نیاز دارند. نیاز دندانهای شما برای رسیدن به نتیجه مطلوب از عوامل تاثیرگذار است. عوامل متعددی وجود دارد که بر دوره ارتودنسی ژله ای اثرگذار است. اما محدودیت هایی در استفاده از این نوع ارتودنسی وجود دارد. فانتین التماس میکند که او را آزاد کند تا او بتواند نیازهای دختر خود را تأمین کند اما ژاور میگوید او باید شش ماه را در زندان بگذراند.

ارتودنسی های ثابت روزانه باید دو تا سه مرتب دندانهای خود را مسواک بزنید و ارتودنسی خود را بشویید که سلامتی دندان هایتان مانند پوسیدگی دندان به خطر نیفتد. با استفاده از ارتودنسی ژله ای، بیمار دیگر نگران رژیم غذایی خود نیست و فقط لازم است بریس ها را از دهان خود خارج کنند و هر چه که دوست دارد بخورد و بعد از آن، نیاز به شستشو و مسواک زدن دندان است. در سال 2010 کوپینگ قالب گیری قابل اسکن وارد بازار شد که روی ایمپلنت قرار گرفته و با استفاده از سیستم عکسبرداری هم کانون موازی، در داخل دهان اسکن میشد. سپس با لوله مخصوصی خون و مخاط دهان تخلیه می شود و این روند تا انتهای روند درمان ریشه دندان ادامه میابد. اما برای استفاده از انواع لمینت، حداقل ۲ تا ۳ جلسه زمان نیاز است. همچنین باید بررسی کنید که آیا سازمان های غیر انتفاعی نزدیک شما برنامه ای برای بریس های رایگان برای بزرگسالان دارند یا خیر. مهم ترین نکته این است که هنگام جستجوی بریس برای بزرگسالان نزدیک خود، دندانپزشکان یا ارتودنتیست های منطقه باتجربه، دارای صلاحیت کافی و دارای ساعات کاری متناسب با شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *